Ska to Catch 'em All!
Ask me things!
Submit box or something
I look like this
MUSIC
CUTE ANIMALS HERE
Archive
Hi. I'm Kinsey, alternately Kinzi. I'm asexual and marginally female (totally down with female pronouns, btw.) I'm 18 years old.
__________________________________
I post a bunch of cool shit that includes ska and punk music, humor, cute animals, Pokemon, Homestuck, Breaking Bad, Adventure Time, Regular Show, Avatar/Korra, and various video games.
Some people think I have really cool tags.
_________________________________
I'm almost always down to IM or chat on Skype so you should totally add me (agent.ducky)!
_________________________________
Formerly known as jegus-fuck and mobiusdestroyerofships.
Posted on 24th Apr at 1:39 AM, with 243,274 notes
spiritguide:

WHOA THERE COOL IT THAT’S WAAAAY TOO MUCH FROSTING FOR ONE DUNKAROO YOU GOTTA RATION THAT SHIT

spiritguide:

WHOA THERE COOL IT THAT’S WAAAAY TOO MUCH FROSTING FOR ONE DUNKAROO YOU GOTTA RATION THAT SHIT

Posted on 24th Apr at 1:39 AM, with 110,265 notes
lesbianvenom:

seventeen magazine has officially lost it


I like to think that these are written by adults who are fully aware of what they are doing and laughing their asses off as they do it. “SOMEONE IS ACTUALLY GONNA FUCKIN TRY THIS HAHAHA”

lesbianvenom:

seventeen magazine has officially lost it

I like to think that these are written by adults who are fully aware of what they are doing and laughing their asses off as they do it. “SOMEONE IS ACTUALLY GONNA FUCKIN TRY THIS HAHAHA”

Posted on 24th Apr at 1:22 AM, with 141,676 notes

jaaaaaaawn:

methdragon:

be there or 

image

That square is 5 bees by 6 bees I’ll have you know that is a bee rectangle you have failed

Posted on 24th Apr at 1:18 AM, with 11 notes

storer:

Nobody can fuck with Bad Religion.

Start
00:00 AM